keskiviikko 14. elokuuta 2013

A beautiful body haaste


Ihana kamala raskausmaha

Strömsöläisittäin minun kuuluisi hehkuttaa, miten ihanaa oli olla raskaana ja miten selvisin raskaudesta vain muutamalla lisäkilolla. Raskaana oleva nainenhan ON kaunis. Onhan se - ellei satu olemaan sellainen pöhöttynyt ryhävalas kuten minä raskauteni viimeisen kolmanneksen aikana. Minulle kertyi raskauteni aikana yhteensä 28 kiloa. Siis melkein kolmekymmentä kiloa! Kun puntari näytti yli yhdeksääkymppiä olin pyörtyä neuvolatädin käsivarsille. Tähän lisätään tietty hormooneista pillastunut iho, turvonneet jalat sekä äärimmäisen eroottiset selkämakkarat. Ja jos ulkoisesti näky oli kamala niin samoin oli olo sisälläkin. Vauvan poikittain makoilu, perätila, kääntyily ja jatkuvat lonkkakivut tekivät olon kertakaikkiaan sietämättömäksi. Aika ei ole ainakaan vielä kullannut muistoja ja olen yrittänyt parhaani mukaan tuhota kaiken kuvallisen todistusaineiston raskauteni ajalta.

Vaan nyt laitetaan siskot kerralla kampoihin! Iloksemme maailmalla leviää kulovalkean tavoin A beautiful body - haaste, jossa kannustetaan äitejä paljastamaan äitiyden runtelemat vartalonsa sellaisenaan arpineen päivineen. Tälläinen projekti, jonka tarkoituksena on kohottaa meidän tavallisten naisten itsetuntoa sai minutkin innostumaan bloggaamisesta ja jakamaan omat kuvani. En suostu enää vertaamaan itseäni muotikuvien käsiteltyihin kaunottariin! Tai ainakin yritän olla itselleni jatkossa armollisempi. Ja niin, ei se tarkoita, ettenkö voisi treenata vatsalihaksiani löystyneen vatsanahan kiinteyttämiseksi. Vauva on nyt kaksi ja puoli kuukautta vanha ja minä jo 23 kiloa kevyempi. In your face Strömsö!




Lisää A beautiful body - projektista löydät täältä ja täältä

3 kommenttia:

  1. Mami tekee parhaansa! Paino sen kun tippuu mutta vatsanahka ei vetäydy sinne minne pitäis.

    VastaaPoista
  2. "Äärimmäisen eroottiset selkämakkarat" oikeesti mä kuolen täällä!! 😂

    VastaaPoista